Hva skjer i år

Denne høsten  planlegger vi to julekonserter: En i Stormen med Hanne Krogh og Johnny Logan; A magical moment, den 30. November og den neste i Rønvik kirke 16. Desember.

Vi har allerede fått noen av notene, og du kjenner sikkert igjen «You raise me up», «Whats another year» og «Hold me now» . Tilsammen 11-15 sanger skal koret synge sammen med soloartistene Hanne Krogh og Johnny Logan. Og forestillingen er nesten utsolgt- så det kan bli to forestillinger samme kvelden;-)

Så skal vi ha julekonsert sammen med Jardar Johansen og Kristian Krokslett i Rønvik kirke den 16.12.18

To fullsatte forestillinger har vi hatt de siste 5 årene. En utrolig flott sangopplevelse med Jardar, Kristian og band. Bodøpublikumet ønsker å høre de kjene og kjære julesangene år etter år. «O Helga Natt» og «Deilig er jorden»- sammen med solistene vil gi deg en sangopplevelse du sent vil glemme.

Ring meg på 91105517 hvis du har lyst å være med å synge i et trivelig og inkluderende sangmiljø; Innstranden sangforening.

Vi øver på Bodin videregående skole på Mørkved hver mandag fra kl 1900- 2130. Første øvelse er mandag 20. august.