Syng med oss

Formålsparagrafen vår sier:

"Innstranden Sangforening har som formål å fremelske sangen; og gjennom den høyne det kulturelle, åndelige og sosiale nivå".

Vi er med andre ord et kor for alle som liker å synge, men samtidig er vi opptatt av å stadig bli bedre.

Våre faste øvinger er på Bodin videregående skole hver mandag kl.19.00-21.30,
og vi følger stort sett skoleruta med tanke på ferier.

I tillegg har vi 1-2 helgeseminar pr. semester, og noen ganger organiserer de enkelte stemmegruppene egne øvinger.

Vi tar jevnlig inn nye medlemmer.  Gode og motiverte sangere er alltid velkommen.  Fyll ut kontaktskjema nederst på siden eller ta kontakt med dirigenten eller noen i styret, så finner vi et tidspunkt for prøvesang slik at du blir plassert i riktig stemmegruppe.

Velkommen som sanger i Innstranden sangforening.

Meld din interesse for koret her:

Send oss dine kontaktdetaljer, så vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig.  Vi vil blant annet avtale et kort møte med vår dirigent slik at du blir plassert i riktig stemmegruppe. (Dette er gjerne før en ordinær øving.)

Dersom du bare elsker å synge, men ikke føler at innøving av korstemmer er for deg så vil du se i  vår konsertliste at vi også arrangerer allsangkvelder.  Noen ganger har vi også allsang som en del av andre konserter.  Sammen med Innstranden Sangforening kan du med andre ord få synge både på enkelt og avansert nivå.