Sponsor og støtte

Vil du støtte vår aktivitet

Dersom du ønsker å støtte koret vårt økonomisk slik at vi kan fortsette å spre sangglede i byen og bydelen vår er det flere måter du kan gjøre det på.

Først og fremst så ønsker vi å se deg som publikum på våre konserter. Vi har et variert konsertprogram med noe for enhver smak.

Støttemedlem

Alle som ønsker det, kan tegne seg som støttemedlemmer til koret.

Støttemedlemmer får:
* tilsendt aktivitetsplan og løpende informasjon om koret
* laveste billettpris på alle korets egne konserter
* invitasjon til enkelte av korets øvrige arrangement
* om ønskelig være tilhørere på korets ordinære øvelser

Støttemedlemskap koster kr 200,- pr. år.
- betales etter e-post fra kasserer

Innmelding skjer ved utfylling av kontaktskjema.

Støtt oss med din Grasrotandel!

Grasrotandelen gir deg som spiller hos Norsk Tipping mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller går inntil 7 prosent av din spillinnsats til den grasrotmottakeren du velger - uten at det går ut over din innsats, premie eller vinnersjanse. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i INNSTRANDEN SANGFORENING.

Bli grasrotgiver i dag!  Du kan bli grasrotriver ved å sende
SMS "Grasrotandelen 971389982" til 60000

Spond sponsor

Med Spond Cashback får Innstranden Sangforening penger hver gang du handler hos utvalgte butikker; som Peppes pizza, Christiania Glassmagasin, Europris og Bjørklund.
Det er partnerne som bidrar med pengene så det koster deg ikke noe ekstra.

Trykk på bildet eller denne lenken og registrer deg som sponsor.

Vipps-gave

Det er også mulig å støtte vår aktivitet ved å sende en gave på vipps til #17207.

For bedrifter

Bedrifter som ønsker å inngå sponsoravtale med Innstranden Sangforening kan ta kontakt med vår leder.  Kontaktinformasjon finner du her.